Меню

Студентський клуб

На щорічних міжвузівських оглядах художньої самодіяльності, що згодом набули назву «Студентська весна», Дніпропетровська медична академія завжди посідала призові місця. Для студентiв академiї дiють колективи художньої самодяльностi в клубi студентiв.

Культурно-творчим центром медичної академії являється студентський клуб. Більше 40 років він організовує дозвілля студентів та розвиває самодіяльну творчість.

 Клуб студентів - це захоплені своєю справою, талановиті хореографи, вокалісти, КВНщики, сценаристи та режисери.

В нашому клубі існує можливість самим студентам організовувати свої творчі студії.

Завдяки зусиллям керівників колективів та творчої молоді організовуються цікаві спектаклі, концерти, святкові вечори.

Кожен студент тут може знайти заняття до душі. 

 Колективи клубу:

 

Танцювальна група “FlashDance”

Молодий колектив сучасного танцю, який практикує у своїй діяльності різні стилі хореографії – класичний танок, стилізований фолк, джаз-модерн та інші.

Шоу-балет “Екскурс”

Заснований у 2004 р. талановитим досвідченим хореографом Круглою Людмилою Миколаївною. Старання та праця керівника і студентів не змусили довго чекати i колектив неодноразово було відзначено дипломом лауреату фестивалю "Студентська весна ". Шоу-балет "Екскурс" отримав Гран-Прi у II міжвузівському студентському танцювальному фестивалі "Dance show ".

Студія естрадного танцю “Ерідан”

Cтворена в 1996 році. І як і в перші роки незмінною залишається основна концепція колективу - студенти, які обрали інший професійний шлях, але не бачать свого життя без танцю.

Народний ансамбль бального танцю “Каскад”

Cтворений в 1983 році. Колектив по праву являється одним із самих сильних творчих колективів міста Дніпропетровська. Танцюристи ансамблю «Каскад» з гордістю захищають честь ДМА не тільки на Україні, але і за її межами. В колекції медалей та кубків спортсменів є нагороди змагань із Росії, Білорусі, Молдови. З 1984 року коллектив - незмінний лауреат обласного та міського міжвузівських фестивалів «Студентська весна» в номінації бальний танок. В 2009-2012 роках ансамбль отримував перемоги міжвузівського конкурсу “Dance Show” в номінації спортивний танок.

Клуб “Мандри”

У рамках психологічної служби академії у 2008 році створено клуб «Мандри», куди входять студенти, випускники нашого вузу, викладачі. Клуб «Мандри» проводить:

  • спортивні походи студентів по Криму, Карпатам, Кавказу з присвоєнням розряду з туризму;
  • екскурсійно-оздоровчий відпочинок на канікулах в Карпатах і в Криму
  • змагання зі спортивного орієнтування у вихідні дні протягом навчального року;
  • щомісячні зустрічі студентів з переглядом похідних фото-та відео матеріалів;
  • щорічно забезпечує участь студентів в обласних фестивалях туристської пісні. Група «Мандри» стала Лауреатом обласного фестивалю туристської пісні в березні 2012 року.

Вокальна студія “Паприка”

Працює у ДМА з 2003 року. Цей творчий колектив має різножанровий вокальний репертуар, який складається з кращих примірників сучасної світової музики. Окрім цього кожна пісня має оригінальну сценічну постановку, завдяки чому вокальна студія «Паприка» щорічно стає Лауреатом фестивалю «Студентська весна».

Вокально-хореографічний гурт “Шарм”

Створенний у вересні 2009 року. В репертуарі гурту «Шарм» сучасні хіти, хіти 80-рр., українські народні пісні в сучасній обробці. Гурт «Шарм» тричі був лауреатом фестивалю «Студентська весна».

 

Спортивний комплекс

На протязі останніх 30 років на базі кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини та валеології працює спортивно-оздоровчий комплекс.

Багато зроблено по розширенню та покращенню спортивної бази для студентів, співробітників, викладачів, а також жителів міста.

Спортивно-оздоровча база ДЗ «ДМА» має 4-х зальний спортивний комплекс для занять з фізичного виховання, фізкультурно-оздоровчих груп та розвитку видів спорту, таких як спортивні ігри, волейбол, баскетбол, бадмінтон,настільний теніс, фехтування, атлетична гімнастика, художня гімнастика, боротьба самбо та дзюдо, тхеквондо.

В 1972 році було збудовано 25-метровий плавальний басейн відкритого типу та спортивний майданчик відкритого типу для занять з легкої атлетики, загальної фізичної підготовки, волейболу, великого тенісу, футболу,бадмінтону.

View the embedded image gallery online at:
http://www.dsma.dp.ua/ua/studentu/dozvillya#sigFreeId374bc88b98

Протягом багатьох років збірні команди академії успішно виступають у змаганнях різного масштабу і займають призові місця серед вузів області та медичних вузів України.

 

Спортивно-оздоровчий табір "Здоров'я"

Табір розташований в мальовничій місцині на березі річки Самара серед дубових гаїв поблизу с. Орлівщина.

Для послуг відпочиваючих комфортні будиночки на 1-3 кімнати, 4 багатокімнатних корпусів для студентів, спортивний майданчик, столова на свіжому повітрі, дискотека.

Табір працює в дві зміни у липні-серпні. Студенти 1-2 курсів можуть проходити в таборі виробничу практику.

З приводу придбання путівок до спортивно-оздоровчого табору «Здоров’я» звертатись до профкомів співробітників та студентів.

Адреса табору: с. Орлівщина, Новомосковський р-н; вул. Лісна , 19.

Проїзд до табору здійснюється маршрутними таксі та автобусами "Дніпропетровськ - Орлівщина" та "Дніпропетровськ - Черкаське, що відправляються з автовокзалу м. Дніпропетровськ щоденно кожні 20-30 хв., починаючи з 6.00.

View the embedded image gallery online at:
http://www.dsma.dp.ua/ua/studentu/dozvillya#sigFreeId9c8d5c4143

Центр психологічного консультування

Психологічна служба

(лабораторія психофізіологічних досліджень)

 Дніпропетровська медична академія є одним із небагатьох вузів України, де багато років існує психологічна служба, яка була створена у 1991 році з ініціативи ректора, доктора медичних наук, професора Л.В. Новицької-Усенко.  Лабораторію очолює  канд. психологічних наук Канюка Галина Степанівна.

Необхідність психологічного забезпечення вищої професійної освіти  і потреба в психологічній службі вузу давно визнана вченими і практиками, та на час її створення в нашому медичному інституті  подібних структурних підрозділів не існувало в жодному  вищому навчальному закладі України. Єдиним аналогом була психологічна лабораторія одного з підприємств оборонної промисловості нашого міста. Питання про відкриття такої служби в Дніпропетровському медичному  інституті було вирішене на рівні Міністерства охорони здоров’я України. Фахівці нашої психологічної служби, яка одержала назву «Лабораторії психофізіологічних досліджень», мали забезпечувати психологічний супровід студентів протягом всього навчання в вузі, а також проводити психофізіологічне тестування для відбору кандидатів на медичні спеціальності найвищої категорії складності (хірургія, анестезіологія).

Нині діяльність лабораторії спрямована на  формування  професійно компетентної , психологічно і фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка відповідає вимогам сучасного суспільства  щодо рівня знань і особистісних якостей майбутніх лікарів.

У структурі професійної компетентності особистісна складова визнається не просто значущою, а визначальною в кінцевому підсумку якості підготовки професіонала. До компетенцій майбутнього лікаря, які необхідно формувати в ході навчання, відносяться: вміння спілкуватися з різними людьми, вміння співчувати і проявляти альтруїзм, вміння приймати самостійні рішення і брати на себе відповідальність, а також вміння прогнозувати можливі наслідки своїх дій. Тому у вирішенні багатьох  проблем студентів  функції  психологічної служби особливо важливі. В зв’язку з цим  основна мета роботи нашої лабораторії пов’язана  не тільки з наданням студентам психологічної допомоги та підтримки, а й з розвитком у майбутніх фахівців необхідних професійних  компетенцій . 

У своїй діяльності психологічна служба керується:

  • наказом Міністерства освіти № 1248 «Про поліпшення соціально - педагогічного і психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах 3-4-рівнів акредитації» від 30.12.2009р.;
  • «Положенням про психологічну службу системи освіти України» № 616 від 23.07.2009г.;
  • «Положенням про лабораторію психофізіологічних досліджень в медичній академії»;
  • «Етичним кодексом практичного психолога».

Базовими принципами нашої психологічної служби є:

  • Принцип доступності психологічних і соціально-педагогічних послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу.
  • Принцип розвитку передбачає розвиток не тільки об'єктів психологічного впливу, а й розвиток системи управління навчально-виховним процесом.
  • Принцип науковості означає, що вся діяльність психологічної служби ґрунтується на наукових підходах, а методи, методики і технології, які застосовуються в діяльності фахівців психологічної служби, є науково обгрунтованими, валідними та надійними.
  • Принцип конфіденційності передбачає збереження таємниці звернення людини в психологічну службу і без його згоди особиста проблема не підлягає розголосу.

Основні напрями діяльності:

  1. Психологічне тестування студентів впроваджено для визначення ступеня розвитку у них професійно - важливих особистісних якостей:
    • психофізіологічних характеристик (типу нервової системи, працездатності, витривалості, стресостійкості);
    • інтелектуальних можливостей (швидкості когнітивних функцій і рівня загального інтелектуального розвитку);
    • комунікабельності (уміння спілкуватися з пацієнтами);
    • рівня емпатії ( альтруїзм, співчуття і милосердя).

Це дозволяє прогнозувати успішність майбутньої навчальної і професійної діяльності кожного студента  і своєчасно звертати його увагу на свої «проблемні» психологічні характеристики.

  1. Психологічне консультування спрямовано на надання допомоги у вирішенні особистих проблем студентів та на інформування кожного з них про наявність сильних і слабких психологічних якостях з метою профілактики складнощів у навчальній і професійній діяльності.
    Це сприяє оперативному виходу студентів з депресивних станів, нормалізації настрою, активності і почуття впевненості в собі.
  2. Психокорекційна робота сприяє тренуванню і розвитку навчальних навичок студентів, професійно-важливих особистісних якостей і творчих здібностей майбутніх лікарів. Цей напрямок включає тренінги навчання, спілкування та особистісного зростання, які проводяться для всіх бажаючих студентів. На цих заняттях відпрацьовуються прийоми конструктивного спілкування, основні способи попередження конфліктів, шляхи подолання стресових станів і ін.
  3. Соціологічні опитування українських та іноземних студентів різних курсів, спрямовані на вивчення побутових, навчальних, соціально-психологічних, національних та інших проблем, які дозволяють вивчити:
    • динаміку ставлення студентів до обраної професії;
    • оцінку студентами якості викладання різних дисциплін;
    • думку студентів про особливості освітнього та виховного процесів в академії;
    • ефективні форми контролю самостійної роботи студентів та ін.

Це сприяє розробці нових форм і напрямків у роботі зі студентською молоддю та вчасному прийняттю управлінських рішень в питаннях виховання і освіти майбутніх лікарів.

  1. Унікальним напрямком роботи психологічної служби нашої академії є дослідження в області медичної дерматогліфіки, пов'язаної з психофізіологічними особливостями особистості.

Застосування науково-обгрунтованих методів дозволяє виявити взаємозв'язки генетичних маркерів з різними проявами фізичних здібностей і психологічних характеристик людини. Ця технологія використовується для прогнозу фізичних здібностей і оцінки придатності до спортивної спеціалізації, а також ранньої профорієнтації особистості.

Лабораторія психофізіологічних досліджень постійно удосконалює програми діагностики особливостей людини для виявлення особистісного потенціалу індивідуума на різних вікових етапах його розвитку. Фахівці лабораторії беруть участь в роботі Університету «Золотого віку», де проводяться наукові дослідження з вивчення когнітивних функцій у літніх людей.

Співробітники лабораторії надають методичну допомогу кафедрам у науково-дослідній роботі, публікують свої матеріали в періодичних виданнях, беруть участь у науково-практичних конференціях, про що свідчать дипломи і сертифікати, отримані нашими провідними психологами. Також психологічна служба нашої академії співпрацює з лабораторією організаційної психології Інституту психології  ім. Г.С. Костюка НАПН України.

Багаторічний досвід роботи психологічної служби медичної академії свідчить про те, що така структура є необхідним компонентом сучасної вищої професійної освіти. У своїй діяльності вона орієнтована, перш за все на особистісно-професійний розвиток студентів - майбутніх фахівців, готових до ефективної діяльності.

View the embedded image gallery online at:
http://www.dsma.dp.ua/ua/studentu/dozvillya#sigFreeId7cde10569a

 

 Регламент

  • Психологічне тестування студентів 1 курсу пн - пт 8.30 - 16.30
  • Консультування по результатам психофізіологічного тестування пн - пт 10.00 - 17.30
  • Консультування по особовим та сімейним питанням пн. 16.30-18.30
  • Тренинг спілкування для студентів ср. 10.00 - 17.30
  • Консультації для викладачів та співробітників вт, пт 10.00-17.00

 

Наша адреса:  пр. Д. Яворницького, 24