Особливості дистанційного навчання на кафедрі соціальної медицини, громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Традиційне використання освітнього порталу Дніпропетровської медичної академії дозволило в умовах карантину без затримки продовжити навчальний процес зі студентами, аспірантами і курсантами кафедри вже в дистанційному режимі. Запорукою цього стала наявність отриманих на початку семестру логінів і паролів доступу студентів до Moodle.

Базу знань студентів III курсу «медицина» з «Соціальної медицини, громадського здоров'я" в Мoodle складають видані за участю кафедри національні підручники, навчально-методичні посібники, додаткова література та посилання на джерела інформації та статистичні онлайн-калькулятори, презентації лекцій та теоретичного матеріалу, тести для тренінгу і контролю, практичні завдання та кейси, методичні вказівки до практичного заняття і самостійної роботи студента. Тестовий контроль теоретичної підготовки та перевірка надісланих студентами виконаних протоколів завершується складеним новим порядком оцінки в умовах дистанційного навчання. Узагальнення помилок студентських робіт є основою подальшого вдосконалення методичного забезпечення дисципліни.

Добре зарекомендував себе виданий професором Лілією Крячкової підручник для аспірантів з дистанційного вивчення біостатистики.

Однак один місяць повної дистанційної роботи показав недостатність «живого» спілкування з актуальних питань громадського здоров'я в роботі зі студентами. З метою вирішення проблеми розуміння студентами важливості соціальної медицини в сучасній боротьбі з хворобами, рятівного впливу прийняття управлінських рішень щодо захисту населення, кафедра розпочинає поряд з освоєнням платформи Zoom використання нового сервісу Skype Meet Now. Це дозволить проводити онлайн - лекції, вебінари, аудіовізуальні консультації в студентських групах.


22.04.2020